Kan je het glas van je iPod Touch 4G (wit) laten vervangen?

Ik heb het ook op Google gezocht, maar ik dacht misschien weten jullie ook wel een winkel of een betrouwbare site met een goede prijs? Een foto van mijn iPod is bijgevoegd.
En trouwens, ik typ dit nu ook op mijn iPod, hij doet het dus nog wel. Alleen het glas is gebroken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe maak je dan die foto? Terwijl je het typte op je iPod?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maakte die foto op mijn samsung en stuurde hem naar mezelf op mijn ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey dat hoesje heb ik ook :)

Antwoorden (4)

Ja dit kan wel maar dit is erg duur heb ik gehoord soms wel tussen de 50-100 euro maar het is wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij heeft het gedaan voor 75 euro dus hou maar je mond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het licht er aan wat er allemaal vervangen moet worden.
Als het echt alleen de bovenste glas plaat is is het inderdaad maar 30 / 50 euro.
Als het touche gedeelte vervangen moet worden kan het wel 140 euro kosten. (als je een replica model kiest rond de 70
Ik ga deze site voor je gevonden. €40,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb
Ik heb dit twee keer gedaan met mijn iPod Touch 3 32GB. Je kan dit het best in een winkel laten doen. Websites kunnen maarzo je iPod stelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader heeft besloten om mijn ipod zelf te maken met een pakketje waar een schermpje bij zit en benodigdheden om hem zelf te repareren. Dit hadden we gedaan omdat een reparatie op de markt al 75 euro was. We hadden een keurig pakketje gekregen van 15 euro uit China. Toen we het schermpje uit de ipod hadden gehaald, bleek de ipod van binnen uit een dikke grote plak boel te zijn met alleen maar lijm. Op filmpjes van youtube halen mensen heel makkelijk alles eruit en zetten ze heel makkelijk alles er weer in. laat je hierdoor niet misleiden. Bij ons hadden we 3 kabeltjes gebroken, kregen we de batterij er niet uit wat wel moest en was de speaker doormidden gebroken. Begin er niet aan om zelf je ipod te maken maar laat het doen. Dit bespaart je een hoop geld. voor mij was het dus uiteindelijk €15 voor dat pakketje + €280 voor een nieuwe ipod, wat ook 70 euro kon zijn voor een reparatie bij een winkel.