Ik heb lekkage door en langs de afvoerpijp van het dak wat kan ik er aan doen?.

ik heb lekkage door en langs de afvoerpijp van mijn wasdroger die gaat door het dak naar buiten. als het regent dan regent het door en langs die pijp naar binnen wat kan ik er aan doen en wie moet ik daar voor bellen om het op te lossen is dat een dakdekker of een loodgieter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.8K

Het beste antwoord

Je zou de randen van de buis kunnen inspuiten met siliconen,op de afvoerpijp zou je een dakje kunnen plaatsen,dit beide kan je aan een loodgieter vragen.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je er ook opspuit, doe het vanaf buiten. Doe je het vanaf de binnenkant dan rot je dak weg zonder dat je het door hebt.
fremar
10 jaar geleden
Ja,juist,had in mijn antwoord duidelijker moeten zijn.